اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی جات به دلیل بارندگی‌ها در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان چرا حباب سکه هفته گذشته خالی نشد؟ مشاهده تهاتر‌های عجیب در بازار مسکن! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار به دنبال حذف نمایندگان کارگری از مشارکت در تعیین دستمزد زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد دلال‌ها باید بترسند | طرح مالیات بر عایدی سرمایه جلوی دلال‌بازی‌ها را می‌گیرد ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

مدیران بورس کشور در راه مشهد | برنامه‌ریزی برای ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه برای صنایع خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۷۰۵۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
مدیران بورس کشور در راه مشهد | برنامه‌ریزی برای ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه برای صنایع خراسان رضوی
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی انجام‌شده حداقل با ورود بورس در فاز اول تا انتهای سال ۵۰‌هزار میلیارد تومان سرمایه تأمین کنیم. این روند از ابتدای امسال آغاز شده است و برخی شرکت‌ها وارد فرابورس شده‌اند.

ابوالفضل چمندی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: همایش تأمین مالی و بازار سرمایه برای اولین بار در مشهد برگزار می‌شود که هدف آن تأمین سرمایه از منابع مالی حرفه‌ای در بازار‌های سرمایه و آشنایی شرکت‌های تأمین سرمایه با فضای تولید و فعالان اقتصادی استان است و اینکه بتوانیم سهم مشهد را از طرفیت بازار سرمایه افزایش دهیم.

وی‌افزود: تأمین مالی‌های زیادی در کشور از این طریق انجام می‌شود، اما خراسان رضوی از این موضوع محروم است.

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم حداقل با ورود بورس در فاز اول تا انتهای سال ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه را انجام دهیم، شرکت‌ها را بورسی کنیم و شفافیت را به شرکت‌ها بیاوریم. اداره‌کردن شرکت‌ها باید حرفه‌ای بشود که این موضوع به‌شدت به رشد صنعت در استان کمک می‌کند. از همه مهم‌تر به‌دنبال این هستیم که تالار سرمایه را در خراسان رضوی احیا کنیم و توسعه دهیم. همچنین بتوانیم بازار خراسان رضوی را توسط شرکت‌های خصوصی عمق دهیم. این موضوع به بورس هم کمک می‌کند تا نوساناتش کنترل شود.

وی افزود: این اقدام به شرکت‌های ما هم کمک می‌کند تا ظرفیت‌هایشان را برای صادرات بزرگ‌تر کنند و بتوانیم در کشور‌های منطقه نقش پررنگی داشته باشیم.

چمندی اظهار کرد: همچنین طی روز‌های آینده بازدید‌هایی توسط مدیران سازمان بورس کشور از چند شرکت صورت خواهد گرفت و کلاس‌هایی در این زمینه نیز برای آشنایی کامل فعالان اقتصادی با بورس و بازار سرمایه برگزار می‌شود. هدف از اجرای این کار نیز بزرگ‌کردن بازار خراسان رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->