اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی هفته آینده (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است
سرخط خبرها

مدیران بورس کشور در راه مشهد | برنامه‌ریزی برای ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه برای صنایع خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۷۰۵۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
مدیران بورس کشور در راه مشهد | برنامه‌ریزی برای ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه برای صنایع خراسان رضوی
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی انجام‌شده حداقل با ورود بورس در فاز اول تا انتهای سال ۵۰‌هزار میلیارد تومان سرمایه تأمین کنیم. این روند از ابتدای امسال آغاز شده است و برخی شرکت‌ها وارد فرابورس شده‌اند.

ابوالفضل چمندی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: همایش تأمین مالی و بازار سرمایه برای اولین بار در مشهد برگزار می‌شود که هدف آن تأمین سرمایه از منابع مالی حرفه‌ای در بازار‌های سرمایه و آشنایی شرکت‌های تأمین سرمایه با فضای تولید و فعالان اقتصادی استان است و اینکه بتوانیم سهم مشهد را از طرفیت بازار سرمایه افزایش دهیم.

وی‌افزود: تأمین مالی‌های زیادی در کشور از این طریق انجام می‌شود، اما خراسان رضوی از این موضوع محروم است.

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم حداقل با ورود بورس در فاز اول تا انتهای سال ۵۰ هزار میلیارد تومان تأمین سرمایه را انجام دهیم، شرکت‌ها را بورسی کنیم و شفافیت را به شرکت‌ها بیاوریم. اداره‌کردن شرکت‌ها باید حرفه‌ای بشود که این موضوع به‌شدت به رشد صنعت در استان کمک می‌کند. از همه مهم‌تر به‌دنبال این هستیم که تالار سرمایه را در خراسان رضوی احیا کنیم و توسعه دهیم. همچنین بتوانیم بازار خراسان رضوی را توسط شرکت‌های خصوصی عمق دهیم. این موضوع به بورس هم کمک می‌کند تا نوساناتش کنترل شود.

وی افزود: این اقدام به شرکت‌های ما هم کمک می‌کند تا ظرفیت‌هایشان را برای صادرات بزرگ‌تر کنند و بتوانیم در کشور‌های منطقه نقش پررنگی داشته باشیم.

چمندی اظهار کرد: همچنین طی روز‌های آینده بازدید‌هایی توسط مدیران سازمان بورس کشور از چند شرکت صورت خواهد گرفت و کلاس‌هایی در این زمینه نیز برای آشنایی کامل فعالان اقتصادی با بورس و بازار سرمایه برگزار می‌شود. هدف از اجرای این کار نیز بزرگ‌کردن بازار خراسان رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->